راه اندازی وب سایت ارتباط مستقیم با رییس دانشگاه آزاد

موضوعات: اخبار آموزشی

 

مهندس شایان نقی زاده مدیرکل پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، با اعلام این خبر، از راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: این سامانه بنا بر دستور دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای تکریم ارباب رجوع و عمل به وعده داده شده به دانشجویان و مسئولان این دانشگاه، راه اندازی شد.
مدیرکل پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بخش های مختلفی از قبیل شبکه اجتماعی، گالری چند رسانه ای، قوانین و بخشنامه ها، آدرس های ارتباطی با معاونت ها و ادارات، ثبت رزومه و بخشی به نام خانواده دانشگاه در این سامانه درنظر گرفته شده است.
نقی زاده در خصوص بخش خانواده دانشگاه در این سامانه گفت: در این بخش سوالات متدوال مطرح شده به منظور دسترسی سریعتر کاربران به جواب ها قرار داده شده است.
وی با بیان اینکه تدوین قوانین و بخشنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در سال ۹۳ صورت گرفت، گفت: قوانین و بخشنامه های دانشگاه آزاد اسلامی به دستور دکتر میرزاده و با همت دفتر حقوقی برای نخستین بار در سال ۹۳ به صورت مجموعه یکپارچه جمع آوری شد، که این مجموعه به منظور دانلود و مشاهده کاربران در سامانه ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.
مدیرکل پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: همچنین نمایه ای تحت عنوان ثبت رزومه به منظور استفاده از افراد دارای توانایی و قابلیت های خاص افراد و متقاضیان در این سامانه در نظر گرفته شده است.
نقی زاده همچنین از راه اندازی بخش ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بخش ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه به منظور رفع نقایص و معایب ایمیل و ایجاد امکان پی گیری توسط کاربران از درخواست ثبت شده خود در این سامانه قرار خواهد گرفت.
به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی با بیان اینکه بخشی هم به منظور انتخاب اساتید نمونه توسط دانشجویان در سایت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نیز در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد، گفت: این بخش به منظور توجه هرچه بیشتر به خواستهای دانشجویان و منافع دانشگاه طراحی شده است تا بتوانیم اساتیدی که از نظر دانشجویان برای پست های مدیریتی مناسب هستند را شناسایی و پس از بررسی های بعمل آمده از این اساتید استفاده کنیم.
مدیرکل پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در پایان از دانشجویان و مخاطبین دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را بمنظور کیفی سازی و بهبود سامانه ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به ایمیل دکتر میرزاده ریاست دانشگاه ارسال کنند.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.