پذیرش بدون آزمون دکتری ۹۵-۹۴ دانشگاه آیت الله العظمی حائری میبد

موضوعات: اخبار آموزشی

به گزارش پی اچ دی آزمون PhdAzmoon به نقل از سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه، سال تحصیلی آینده نیز مطابق سال های گذشته در مقطع کار‌شناسی ارشد و دکتری بدون آزمون، دانشجوی ممتاز پذیرفته می‌ شود. با کلیک بر روی لینک ‌های زیر در خصوص شرایط و نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کار‌شناسی ارشد و دکتری (بدون آزمون ) در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در دانشگاه آیت الله حائری میبد آشنا شوید.
اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دانش آموختگان ممتاز کار‌شناسی ارشد در مقطع دکتری (نیمسال تحصیلی ۹۵-۹۴ ) در دانشگاه آیت الله حائری میبد
نحوه ارسال مدارک پذیرش بدون آزمون دکتری
متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۹۴/۰۱/۳۱ مدارک مورد نیاز را از طریق پست پیشتاز به نشانی قید شده در اطلاعیه (فایل را دانلود نمایید) ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند.
درج عبارت مربوط به پذیرش بدون آزمون دکتری برروی پاکت الزامی است.
پذیرش نهایی بر اساس بررسی مدارک و سوابق داوطلبین صورت میگیرد و به مدارک ناقص و یا دریافت شده بعد از تاریخ ۹۴/۰۱/۳۱ ترتیب اثر داده نخواهد شد ، ضمنا وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
رشته های تحصیلی دکتری سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دانشگاه آیت الله العظمی حائری میبد
پذیرش دکتری بدون آزمون رشته فقه و حقوق جزا
پذیرش دکتری بدون آزمون رشته علوم قرآن و حدیث
داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در وقت اداری با شماره تلفن ۰۳۵۳۲۳۵۷۵۰۵ داخلی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.(قبل از تماس فایل را دانلود کرده و آنرا بخوبی مطالعه نمایید در صورتی که پاسخ خود را در فایل اطلاعیه نیافتید با شماره فوق تماس بگیرید).

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.