ثبت نام تکمیل ظرفیت برای انتخاب رشته محلهای جدید کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۳

موضوعات: اخبار آموزشی

مجتبی علوی فاضل در این باره، گفت: ثبت نام برای انتخاب رشته محلهای جدید کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۳ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ امروز سه شنبه در سامانه ثبت نام به نشانی اینترنتی www.azmoon.org آغاز می شود و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری آزاد چهارشنبه هفته بعد خواهد بود.
وی با بیان اینکه در دکتری ۱۶۵ و در کارشناسی ارشد ۴۰۰ رشته محل برای ثبت نام در نظر گرفته شده، یادآوری کرد: داوطلبانی که در آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۳ شرکت کرده باشند، حق ثبت نام دارند و باید از مجموعه امتحانی خود انتخاب کنند.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره علت عدم قبولی برخی داوطلبان در این ثبت نامها، اظهار داشت: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد از نمره پایین تری برخوردار هستند در ثبت نام برای انتخاب رشته محلهای جدید، سراغ همان واحدهای قبلی می روند که برای آزمون انتخاب کرده اند، این در حالیست که برای پذیرش لازم است واحدهای دیگری به جز واحدهای حاضر در تهران، واحدهای جامع و نمونه همچنین مراکز استانها را انتخاب کنند تا شانس قبولی داشته باشند.

تعداد دیدگاه ها: 2

  1. سلام مهندس گوهرشناسان/خیلی به راهنماییتون نیاز دارم

    می خواستم لطفا خیلی واضح نظرتون رو در مورد مهندسی مالی بفرمایید.نسبت به صنایع و سیستم از نظر بازار کار و همچنین شرکت در آزمون دکتری چطوره؟چون دکتری نداره تو ایران میشه مجدد دکتری صنایع و یا سیستم گرفت باهاش؟در موردش اطلاعات کم و بعضا متناقضه…

    پاسخ
    • ﻋﻠﯽ ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      باسلام بر شما از نظر بازار کار مهنسی صنایع به دلیل توانایی های بالا هیچوقت بیکار نمیماند ولی گرایش صنایع بهتر ا سایر گرایشها در کشور صنعتی ماست. از نر دکتری هم راه برای شما در گرایش مال بسته نیست اما ممکن است در مصاحبه کمی ضعف حساب شود
      موفق باشید

      پاسخ

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.