ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

موضوعات: اخبار آموزشی

: ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح ۲۳ مردادماه آغاز شد و تا ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به وب سایت ielts.iauset.com مراجعه و برای ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.
وی افزود: این آزمون در روز پنجشنبه ۲۱ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود لذا ثبت‌نام شوندگان باید در روز مقرر در محل آزمون به نشانی تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک ۳۰۳ مراجعه کنند.
اقبالی در رابطه با تسهیلات برای ارسال اصل کارنامه ثبت نام شوندگان خاطرنشان کرد: آن دسته از ثبت نام شوندگانی که درخواست اصل کارنامه آزمون خود را به درب منزل دارند، می‌توانند در روز برگزاری آزمون با مراجعه به مسئولان مربوطه مستقر در سالن برگزاری، نسبت به ارائه درخواست دریافت پستی کارنامه خود اقدام کنند.
اقبالی تأکید کرد: ثبت نام شوندگان، پس از ثبت نام قطعی امکان انصراف از شرکت در آزمون را نخواهند داشت، لذا به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت اطمینان از شرکت در این آزمون، اقدام به ثبت نام کنند.
وی توصیه کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

سایت آزمون دکتری : www.PhdAzmoon.Net

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.