توصیه‌های مرکز آزمون دانشگاه آزاد به داوطلبان کنکور ارشد

موضوعات: اخبار آموزشی

مرکز آزمون دانشگاه آزاد به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ این دانشگاه توصیه کرد از پاسخ دادن به سوالی که نمی دانند خوداری کنند زیرا هر پاسخ غلط یک نمره منفی داشته و به سـؤال بدون جواب نمره مثبت يا مـنفي تعلق نمی گیرد.

پرتال دانشگاهی به نقل از مهر، مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با صدرو اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ قبل از آزمون، حوزه امتحاني خود را شناسايي كنند تا بتوانند در روز آزمون و در زمان تعيين شده در محل هاي موردنظر حضور يابند.

آزمون هاي نوبت صبح، ساعت ۸:۰۰ و آزمون هاي نوبت عصر ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد كه لازم است داوطلبان يكساعت قبل از برگزاري در حوزه هاي امتحاني خود با در دست داشتن كارت ورود به جلسه و اصل شناسنامه يا كارت ملي حضور به هم رسانند.

اگر داوطلبي براي دريافت كارت ورود به جلسه، كد رهگيري يا شماره پرونده ثبت نام خود را فراموش كرده و يا در مورد آن دچار شك است مي تواند با مراجعه به سايت هاي www.azmoon.org يا www.pubr-azmoon.com در بخش پرسش و پاسخ و يا ارسال ايميل به آدرس porsesh@azmoon.net از كارشناسان مركز در اين مورد سوال کنند تا آنها در اسرع وقت به داوطلبان پاسخ دهند.

داوطلبان درنظر داشته باشند قبل از هر سؤالي مشخصات فردي خود را اعلام کرده و سپس سؤال خود را مطرح كنند.

از آنجائيكه هر پاسخ صحيح ۳ نمره مثبت و هر پاسخ غلط ۱ نمره منفي دارد، لذا به داوطلبان توصيه مي شود اگر پاسخ سؤالي را نمي دانند به آن جـواب ندهند زيرا به سـؤال بدون جواب نمره مثبت يا مـنفي تعلق نمي گيرد.

داوطلبان قبل از هر چيز آرامش خود را حفظ كنند و با توكل به خدا و اتكا به دانش خود در جلسه حضور به هم رسانند، تا در اين مرحله از زندگي نيز موفق و سربلند شوند.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.