شروع مصاحبه های آزمون دكتری دانشگاه آزاد از ۱۱ خرداد

موضوعات: اخبار آموزشی

ایرنا، «ناصر اقبالی» روز یكشنبه در نشست خبری افزود:‌ رقابت های آزمون دكتری سال ۹۲ دانشگاه آزاد كه برای اولین بار به صورت تستی برگزار شد در ۱۷۶ رشته و برای ۳۶۵ رشته محل صورت گرفت.
وی خاطرنشان كرد: اطلاعیه مربوط به اعلام زمان و مكان مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دكتری در ۱۳ رشته دانشگاه آزاد از روز گذشته، چهارم خردادماه بر روی پایگاه اینترنتی مركز آزمون به نشانی www.azmoon.net قرار گرفته است و زمان مصاحبه دیگر رشته ها نیز بتدریج از طریق همین سایت اینترنتی اعلام خواهد شد.
اقبالی به داوطلبانی كه دعوت به مصاحبه شده اند توصیه كرد هنگام حضور در جلسه مصاحبه، سوابق علمی و تحقیقاتی، ریز نمرات و پایان نامه كارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.
وی یادآور شد: سال گذشته حدود ۳۵ هزار نفر در آزمون دكتری دانشگاه آزاد شركت كردند كه امسال این تعداد به ۶۵ هزار نفر افزایش یافته است.
رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد تصریح كرد كه تعدادی از دانشجویان ممتاز و دارای شرایط لازم نیز به صورت بدون آزمون در مقطع دكتری دانشگاه آزاد، دعوت به مصاحبه می شوند كه قبولی نهایی آنها مشروط به تایید آنها در مصاحبه است.
وی ظرفیت پذیرش دانشجوی دكتری با آزمون امسال دانشگاه آزاد را حدود دو هزار نفر ذكر كرد و گفت كه حدود ۴۰۰ نفر نیز به صورت بدون آزمون در مقطع دكتری این دانشگاه پذیرفته خواهند شد. 

 

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.