زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تغییر کرد

موضوعات: اخبار آموزشی,مطالب جدید


مشاور عالی سازمان سنجش خبر از تغییر زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال جاری داد و اعلام کرد که طبق دستورالعمل جدیدی که امروز صادر شد تمام داوطلبانی که برای انتخاب رشته مجاز نشدند حق شرکت در تکمیل ظرفیت را دارند.

به گزارش پرتال دانشگاهی کشور و به نقل مهر از حسین توکلی اضافه کرد: بر اساس تازه ترین دستورالعملی که امروز صادر شد تمام داوطلبانی که پس از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته نشده بودند در مرحله تکمیل ظرفیت امکان حضور و انتخاب رشته دارند که تا پیش از صدور این دستورالعمل، داوطلبان مذکور حق انتخاب رشته مجدد نداشتند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، تمام داوطلبان از عصر امروز می توانند لیست کامل کدرشته محلهای جدید و یا تکمیل ظرفیت را از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org دریافت کنند.

توکلی اعلام کرد که هر داوطلب می تواند در صورت علاقمندی حداکثر ۲۰ کدرشته محل را از کد رشته محلهای امتحانی مربوط انتخاب و در روزهای اول تا سوم آبان ماه بر حسب علاقه نسبت به انتخاب کدرشته محلهای امتحانی و بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش اقدام و به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته درج کنند.

وی خاطرنشان کرد که اطلاعیه مربوط به چگونگی شرکت در این مرحله امشب روی پایگاه سازمان سنجش قرار می گیرد.

مشاور سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش در این مرحله هیچ تغییری نکرده است.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.