شرایط ثبت نام در فرصت مجدد کنکور ۹۱

موضوعات: اخبار آموزشی

داوطلبان آزمون سراسری ۹۱ که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در روزهای ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند در آزمون سراسری ثبت نام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، اطلاعات ثبت نامی کلیه داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند نیز در این فرصت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و کلیه داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.
داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کرده اند لازم است با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری یا کدرهگیری و اطلاعات فردی نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامی و در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی با در نظر گرفتن موارد اعلامی اقدام کنند. بر اساس اعلام سازمان سنجش، دیپلمه های سال ۸۳ و ماقبل اجازه ویرایش اطلاعات خود را دارند ولی چنانچه خواستار اصلاح سال اخذ مدرک دیپلم خود به سالهای ۸۴ و بعد از آن باشند لازم است ابتدا نسبت به مشاهده سوابق تحصیلی اقدام و در صورت تایید وارد بخش مربوط به ویرایش تقاضانامه شوند و در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات سوابق تحصیلی به اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک دیپلم خود مراجعه کنند.
همچنین دیپلمه های سالهای ۸۴ و بعد از آن اجازه ویرایش اطلاعات آزمون خود را داشته اما اجازه ویرایش اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی را نخواهند داشت. در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی لازم است به آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه کنند.
آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده ولی موفق به اعلام علاقمندی به دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی نشده اند و یا علاقمند به شرکت در گروههای آزمایشی هنر یا زبانهای خارجی بوده ولی علاقمندی خود را در مرحله ثبت نام اعلام نکرده اند می توانند در فرصت اعلام شده نسبت به اعلام علاقمندی اقدام کنند.
این دسته از داوطلبان می توانند در تاریخهای اعلام شده از طریق کارت اعتباری علاقه مندی که در مرحله اول ثبت نام (۱۶ تا ۳۰ آذر) خریداری کرده اند و یا از طریق پرداخت الکترونیکی در این مرحله نسبت به خرید کارت اعلام علاقه مندی اقدام و سپس در بخش اعلام علاقه مندی، علاقه مندی خود را مشخص کنند.
آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول به هر دلیل موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۱ نشده اند لازم است از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند به سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به دستورالعمل مربوط نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند. داوطلبان لازم است از طریق کارت اعتباری که در مرحله اول ثبت نام خریداری کرده و آن را در اختیار دارند و یا از طریق پرداخت الکترونیکی در این مرحله نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس به بخش مربوط به ثبت نام جدید مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
به گزارش مهر، کنکور سراسری سال ۹۱ در روزهای پنجشنبه ۸ تیر، جمعه ۹ تیر و شنبه ۱۰ تیر ۹۱ برگزار می شود.

تگ ها:

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.