رویداد علمی « مهندس صنایع شو »

موضوعات: آخرین مطالب,رپورتاژ تبلیغاتی

mosamam-main-post

✔️ در سال های اخیر شاهد برگزاری رویداد های مختلف و جذابی در گوشه کنار کشور با اهداف مختلفی هستیم. پس از مشاهده و شرکت در تعدادی از رویدادها جمعی از این دوستان صنایعی برآن شدند تا هم افزایی و انرژی شکل گرفته در این رویدادها تداوم یابد. نتیجه تلاش ها، مجموعه رویدادهای «IE Show» در شهر اصفهان را رقم زد که امیدواریم در شهرهای مختلف شاهد برگزاری این رویداد خوش طعم صنایعی باشیم!

✔️ «مهندس صنایع شو» محفلي علمي براي دوست داران دانش مهندسی صنایع مي باشد.
✔️ یکی از مشخصه های متفاوت این برنامه اجرای سخنرانی های ۲۰ دقیقه ای است که سخنرانان موضوع بحث خود را بایستی پیرامون مباحث مرتبط با مهندسی صنایع به شرکت کنند گان منتقل نمایند.

✔️ هدف تیم برگزار کننده «مهندس صنایع شو» فراهم آوردن فضایی برای مهندسان صنایع فعال است تا به تبادل دانش، تجربه، افکار و شبکه سازی بپردازند.

✔️ شعار «مهندس صنایع شو» که مي گويد “خط تولید مهندس صنایع” به اين نکته اشاره مي کند که فرد سخنران بايد خيلي واضح و سريع موضوع مورد نظر خود را براي ديگران بيان کند و پیمودن یک گام از یادگیری دانش مهندسی صنایع را برای حاضران آسان نمايد.

✔️ در «مهندس صنایع شو» مهم نيست که سخنران ماهري هستيد يا نه، تنها بايد با عشق و شور، تجربه و دانش خود را خيلي سريع و واضح به ديگران انتقال دهيد.اگر شما هم مي توانيد در ۲۰ دقيقه در ذهن شرکت کنندگان جرقه اي بزنيد پس شما سخنران این محفل دوستانه باشید.

✔️ در «مهندس صنایع شو»می توانید شنونده فعالی باشید و با شرکت در این رویداد علاوه بر یادگیری مفاهیم و تجارب جدید و تعمیق آن، با انسان های مهم آشنا شوید و به شبکه سازی بپردازید.

تگ ها: ,

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.