تقویم آموزشی بهار ۹۴ مؤسسه توسعه+ ۵۰% تخفیفات ویژه نوروزی

موضوعات: آخرین مطالب,دوره های آموزشی

بدین وسیله به اطلاع کلیه علاقه مندان میرساند:

موسسه توسعه به مناسبت عید نوروز ۵۰% تخفیف برای متقاضیان دوره های خود در نظر گرفته است، بدین صورت که افرادی که تا پایان سال ۹۳ اقدام به ثبت نام در هریک از دوره های موسسه نمایند از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار و همچنین علاوه بر آن از ۲۰%  افزایش قیمت هریک از دوره ها در سال ۹۴ معاف خواهند گشت.

جهت اطلاع از تقویم زمانی دوره های فصل بهار سال ۹۴ اینجا کلیک نمائید.


تبصره ۱: مهلت برخورداری از تخفیف: شنبه ۲۳ اسفند تا پایان روز جمعه ۲۹اسفند ۹۳ (این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد)

تبصره ۲: تخفیفات فوق فقط شامل افرادی میگردد که در زمان ثبت نام علت تخفیف را “هدیه سال نو” قید نمایند.

تبصره ۳: درصورت عدم تطبیق برنامه شخصی متقاضی با کد زمانی اعلام شده در تقویم آموزشی و درخواست متقاضیان مبنی بر استفاده از این طرح، متقاضیان میتوانند با هماهنگی موسسه ثبت نام و تسویه خود را انجام و در سایر کدهای اعلامی تا پایان تابستان ۹۴، دوره های مورد نظر خود را رزرو نمائید.

تبصره ۴: روش ثبت نام فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت موسسه و واریز کل وجه مورد نظر می باشد.

  • شایان ذکر است درصورتی که مبلغ دوره بیشتر از ۵۰۰.۰۰۰ تومان باشد، ۵۰۰.۰۰۰ تومان بصورت اینترنتی پرداخت و جهت تسویه مابقی مبلغ با مسئول مالی موسسه خانم حسن زاده تماس گرفته و تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه سال ۹۳ نسبت تسویه (بصورت نقد و چک) اقدام نمایید. در صورت عدم انجام فرایند تسویه (بصورت نقد و چک) تا پایان اسفند و صرفاً انجام پیش ثبت نام اولیه، از نظر موسسه این طرح کنسل تلقی خواهد گشت و هزینه دوره مطابق قیمت های سال ۹۴ در نظر گرفته خواهد شد.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.