انتخاب دروس دانشگاهی به وسیله تلفن همراه در دانشگاه آزاد اصفهان

موضوعات: اخبار آموزشی

سامانه همراه دانشجو توسط شرکت ایده‌پردازان آموزش، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد راه‌اندازی شد که از جمله امکانات این نرم افزار، امکان مشاهده دروس، وضعیت حذف و اضافه، مشاهده نمرات و پرداخت اینترنتی شهریه به صورت آنلاین و… است.

منطقه اصفهان، دکتر مهدی کشمیری رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به توسعه روز افزون تلفن‌های هوشمند به خصوص در میان دانشجویان و دانشگاهیان و نیاز به بروزرسانی سامانه‌های اینترنتی دانشگاه این نرم افزار تلفن همراه راه‌اندازی شد.

کشمیری ادامه داد: این سامانه بر اساس تفاهم نامه‌ای به مدت هشت ماه میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد طراحی و پیاده‌سازی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت ایده‌پردازان آموزش که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را با ایده محوری طراحی و تولید سامانه آموزشی از طریق تلفن همراه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرده است پس از انجام مراحل تحقیقاتی و طی دوره رشد مقدماتی موفق به تولید این سامانه شد که برای تمام سیستم عامل‌های تلفن همراه از جمله اندورید، آی او اس و ویندوز فون قابل استفاده است.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.