ادامه ثبت نام رشته های کارشناسی بدون آزمون آزاد تا شنبه

موضوعات: اخبار آموزشی

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکید کرد ثبت نام رشته های کارشناسی بدون آزمون برای نیمسال دوم ۹۳-۹۴ تا روز شنبه ۲۰ دی ماه ادامه دارد.

دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان این مطلب گفت: سامانه ثبت نام برای رشته های مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم ۹۳-۹۴ تا روز شنبه ۲۰ دی ماه ۹۳ باز است. لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی در ادامه افزود: این سامانه در ساعت ۲۴:۰۰ روز ۲۰ دی ماه ۹۳ بسته خواهد شد؛ لذا به علاقه مندان توصیه می شود هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و در این تاریخ ثبت نام برای این مقاطع به پایان خواهد رسید.
معاونت سنجش و پذیرش در ادامه خاطرنشان کرد: هر داوطلب مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می تواند با مراجعه به سایت، ۱۰رشته محل را براساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.
وی در مورد زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته گفت: نتایج این مرحله در آخر دی ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در بهمن ماه در واحدهای پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند.
به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل درخصوص رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته گفت: داوطلبان این مقاطع می توانند با مراجعه به سایت در یک واحد دانشگاهی مورد علاقه خود ثبت نام نموده سپس با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام در سایت معاونت سنجش و پذیرش، پس از ۴۸ ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. لازم به ذکر است که آغاز به تحصیل این دسته از متقاضیان نیز از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ خواهد بود.

 

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.