آمارهایی از ارتقای اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد

موضوعات: اخبار آموزشی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ارتقای درجه از دانشیاری به استادیاری از دروه مدیریت قبل برای پنج نفر صورت گرفته بود، گفت: این آمار از ۳۱ شهریور ۹۲ تا کنون ۱۲ نفر است که بطور متوسط ۱٫۵ نفر در ماه می شود.
دکتر غریبی در نود وهفتمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از عملکرد هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی و وضعیت ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه دربازه زمانی اسفند ماه سال ۹۰ تا پایان شهریور ماه سال ۹۲ و از ۳۱ شهریور ۹۲ تا کنون ارائه داد.
وی با بیان اینکه در بازه زمانی اسفند ماه سال ۹۰ تا پایان شهریور ماه سال ۹۲، ۱۳ نفر از درجه مربی آموزشیار به مربی تبدیل شده اند، گفت: این در حالی است که از ۳۱ شهریور ۹۲ تا کنون این تعداد به ۲۰ نفر افزایش یافته است.
دکتر غریبی ادامه داد: در دوره مدیریت قبل ۱۰۰۷ نفر مربی به استادیار تبدیل شده اند که متوسط تعداد آن در ماه ۵۳ نفر است در حالیکه در دوره مدیریت فعلی رتبه ۱۳۸۱ نفر از مربی به استادیار تبدیل شده که به طور متوسط در ماه ۹۲ نفر است.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ارتقای درجه از استادیاری به دانشیاری، عنوان کرد: در بازه زمانی اسفند ماه سال ۹۰ تا پایان شهریور ماه سال ۹۲ ، ۵۷ نفر از مرتبه استادیاری با دانشیاری ارتقا پیدا کرده اند ولی در دوره مدیریت جدید و از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۲ تا کنون ۱۰۸ نفر از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقاء داشته اند که متوسط آن در ماه نزدیک به هفت نفر می شود.
وی در انتها با بیان اینکه ارتقای درجه از دانشیاری به استادیاری از دروه مدیریت قبل برای پنج نفر صورت گرفته، گفت: این آمار از ۳۱ شهریور ۹۳ تا کنون ۱۲ نفر است که بطور متوسط ۱٫۵ نفر در ماه می شود.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.