کمک هزینه ماهیانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دانشجویان دکتری

موضوعات: اخبار آموزشی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد: ارین پس دانشجویان دوره‌ دکتری ، پس از دفاع از پروپوزال کمک هزینه ماهیانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.
دکتر محمد کافی طی نشست پرسش و پاسخ دانشجویان در پاسخ به مشکلات تحصیلات تکمیلی دانشجویان، گفت: تحصیلات تکمیلی به ویژه در دوره‌ی دکتری با تمام مشکلاتی که در وزارت علوم بود، در دوره‌ سه ماه سرپرستی دکتر نجفی این مشکلات حل شد و دانشجویان دوره‌ دکتری از این پس، پس از دفاع از پروپوزال کمک هزینه ماهیانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.
وی در خصوص فضاهای آموزشی دانشگاه فردوسی گفت: فضا باید متناسب و راحت باشد که کما بیش تغییرات بعد از تعطیلات تابستانی مشاهده شد و در خوابگاه‌های نیز در حد توان همین رویه را ادامه دادیم.
کافی اظهار کرد: در بحث جذب اساتید نیز در طول یک سال گذشته ملاک‌های جدی علمی برای گزینش اساتید صورت گرفته است و صرفا استخدام اساتید براساس ملاک‌های علمی انجام شده است.
وی در خصوص حوزه پژوهشی بیان کرد: در این حوزه و به خصوص تحصیلات تکمیلی مشکلات عدیده‌ای بوده که یک موضوع آن بحث تجهیزات بود؛ تجهیزاتی که امسال خریداری شد، نسبت سال‌های قبل بیشتر بوده است.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: رویکرد اصلی فعالیت‌های ما دانشجومحوری و تکیه بر داشته‌های و مزیت‌های دانشگاه فردوسی است.
به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست دکتر علی یوسفی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی، بیان کرد: باید از حداکثر ظرفیت‌های قانونی که وجود دارد استفاده کنیم تا زمینه‌ی فعالیت‌گسترده دانشجویان در دانشگاه فراهم شود.
یوسفی با بیان اینکه «باید تشکل‌ها و انجمن‌های و نشریات به شکل کامل مورد حمایت قرار گیرند گفت: ما باید زمینه‌ بیان و برآورده شدن مطالبات جدید را فراهم کنیم و تشکل‌هایی که زمینه‌ فعالیت‌را دارند از نظر قانونی با ضعفی روبه‌رو شوند و همه‌ی تلاش‌ ما در این دوره فراهم کردن این بستر خواهد بود.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.