تعداد ثبت‌ نام کنندگان آزمون دکتری از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت

موضوعات: اخبار آموزشی

 

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه (۱۷ آذرماه) ۱۰ هزار و ۵۹۶ داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند.
داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ باید به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و پس ازتکمیل ثبت‌نام، علاوه بر دریافت شماره پرونده شش رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه خود گرفته و نزد خود نگه دارند.
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در مورد این آزمون گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ از ساعت ۱۳ روزیکشنبه ۱۶ آذر از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۳ آذر ادامه دارد.
وی ادامه داد: هر داوطلب برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌تواند در مهلت تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن، نسبت به تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز اقدام کند.
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان تاکید کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام که در صفحه ۳۸ دفترچه راهنما درج شده است اقدام نموده و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات مربوط، نسبت به تکمیل تقاضانامه اصلی اقدام کنند.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.