زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد

موضوعات: اخبار آموزشی

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی انتخاب رشته ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ در روز دوشنبه ۵ آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org خبر داد.

حسین توکلی افزود: بر اساس آمار گزارش شده ۶۳ هزار و ۹۲ داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در رابطه با ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون ارشد ناپیوسته ۹۳ اقدام کرده‌اند.

وی از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله خبر داد و اظهارکرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله از ۲۴ هزار و ۷۷۳ نفر به ۲۵ هزار و ۲۵ نفر افزایش پیدا کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آزمون دکترا نیز گفت: بر اساس آمارهای گزارش شده اولیه ۱۳ هزار و ۹۷۳ داوطلب نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در رابطه با ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون دکترای ۹۳ اقدام کرده‌اند.

توکلی از افزایش ظرفیت پذیرش در این مرحله خبر داد و افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله از ۵۸۰ نفر به ۶۳۵ نفر افزایش پیدا کرد.

وی در پایان گفت: تاریخ اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان تا چند برابر ظرفیت به منظور شرکت معرفی‌شدگان در مصاحبه و بررسی سوابق علمی، پژوهشی و آموزشی آنان توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مربوط متعاقباً اعلام خواهد شد.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.