زمان برگزاری آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

موضوعات: اخبار آموزشی

 

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر افزود: ثبت نام برای آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ۱۲۵ کد رشته امتحانی از ۱۴ مهر ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و با تمدید مهلت ثبت نام ۲۵ مهرماه پایان پذیرفت.

وی افزود: در این آزمون ۱۰۹ هزار و ۸۸۴ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۱ هزار و ۲ نفر زن و ۵۸ هزار و ۸۸۲ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۶.۴۱ درصد داوطلبان زن و ۵۳.۵۹ درصد داوطلبان مرد هستند.

توکلی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون روز جمعه ۲۹ آذرماه ۹۲ در ۸۵ شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد و اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه پرینت کارت آزمون روز دوشنبه ۲۵ آدرماه ۹۲ بر روی سایت قرار می‌گیرد و در نشریه پیک سنجش هم منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آن از روز سه شنبه ۲۶ آذرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و کلیه داوطلبان ثبت نام کننده ضرورت دارد از روز سه شنبه ۲۶ آذر تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات شناسنامه ای نسبت به پرینت کارت آزمون خود اقدام کنند.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.