ثبت ‌نام آزمون دکتری ۹۳

موضوعات: اخبار آموزشی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغازثبت ‌نام آزمون دکتری ۹۳ از روز سه‌شنبه پنجم آذرماه ، شرایط ثبت ‌نام در این دوره از آزمون دکتری را اعلام کرد
ثبت ‌نام آزمون دکتری ۹۳
حسین توکلی با اشاره به آغاز ثبت ‌نام آزمون دکتری ۹۳ از روز سه‌شنبه از طریق سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org ، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده ثبت نام آزمون دکتری ۹۳ تا روز دوشنبه ۱۱ آذرماه سال ۹۲ ادامه دارد.
شیوه ثبت ‌نام آزمون دکتری ۹۳
وی افزود: هر داوطلب بر اساس علاقه فقط می‌تواند در یک کدرشته امتحانی متناسب با مدرک فارغ التحصیلی ثبت ‌نام و در آزمون مربوطه شرکت کند.
هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۹۳
وی با بیان اینکه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۹۳ به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد ، گفت: ضرورت دارد داوطلبان به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۳۱۵ هزار ریال به عنوان وجه ثبت ‌نام نسبت به ثبت نام در تنها کد رشته امتحانی انتخابی اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان برای سهولت در کار می‌توانند به منظور پرداخت وجه آزمون دکتری ۹۳ به صورت اینترنتی از روز شنبه هفته آینده دوم آذرماه سال ۱۳۹۲ قبل از شروع ثبت نام با مراجعه به سایت سازمان نسبت به پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ ۳۱۵ هزار ریال بابت ثبت کد رشته امتحانی مربوط اقدام نمایند.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.