آغاز تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۲ از ساعت ۸ امشب

موضوعات: اخبار آموزشی

مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودي‌ دوره دکتری «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال ۹۲ از ساعت ۲۰ امروز دوشنبه ۲۹ مهرماه آغاز می شود و داوطلبان تا ۴ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب ۵ كد رشته‌ محل تحصيلي اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مرحله تکمیل ظرفیت با توجه به اعلام‌ ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد و همچنين تكميل ظرفيت برخي از كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي آزمون‌ ورودي‌ دوره دکتری اعلام شده است.

داوطلبانی که در آزمون ورودي‌ دوره دکتری «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال ۹۲ شركت کرده اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده‌‌اند براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره ۲) مي‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

داوطلبان می توانند برحسب مورد نسبت به انتخاب كد رشته‌ محلهاي تحصيلي (حداکثر ۵ کدرشته محل) مطابق رشته امتحاني خود اقدام کنند.

گزينش‌ نهايي‌ در هريك‌ از كدرشته‌‌هاي تحصيلي‌ اعلام شده در اين اطلاعيه، مطابق‌ شرايط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره ۲) آزمون مذكور و اطلاعیه‌های قبلی آزمون‌ مذكور انجام‌ خواهد شد.

آن‌دسته‌ از داوطلباني‌ كه‌ اسامي‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذيرفته‌‌شده‌ نهايي‌ در يكي‌ از كدرشته‌محل‌هاي‌ تحصيلي ‌(اعم از دوره‌های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، مجازی، پردیس خودگردان، پیام‌نور) اعلام‌ شده است‌ حق‌ انتخاب كدرشته محل‌هاي مندرج در اين اطلاعيه را ندارند.

آن دسته از داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل مثبت (بزرگتر یا مساوی یک) هستند به جز داوطلبانی که ذکر شد مجاز به انتخاب رشته خواهند بود.

نيمسال پذيرش دانشجو در هريك از كدرشته محلهاي مندرج در اين اطلاعيه متناسب با امكانات و نظر دانشگاه يا موسسه محل قبولي، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.