جذب نیروی انسانی متخصص در حوزه نفت وگاز

موضوعات: آگهی استخدام,اخبار آموزشی,استخدام

آغاز دور جدید استخدام ها در شرکت نفت و گاز

مسئولان دو شرکت نفت و گازی از استخدام حدود ۹۱۳ نفر در مجتمع گازی پارس جنوبی و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب خبر می دهند.

به گزارش سایت‌های خبری، محمدرضا بابایی مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز دوره آموزش تخصصی کارآموزان استخدامی فاز ۱۲ پارس جنوبی خبر داد.

این مقام مسئول از جذب و استخدام ۷۰۰ نیروی جدید در فاز ۱۲ پارس جنوبی خبر داد و افزود: حدود ۷۰۰ نفر پس از طی کردن فرایند جذب از دی ماه ۹۱ تا پایان شهریور ماه امسال شامل آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی، تایید گزینش، طب صنعتی و اعمال سمت سازمانی برای کار در فاز ۱۲ استخدام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه نخستین گروه از کارآموزان شامل ۱۹۲ نفر از کارآموزان جدیدالاستخدام در زمینه بهره‌برداری از مهرماه سالجاری برای گذراندن آموزش‌های تخصصی به پتروشیمی ماهشهر اعزام می‌شوند تصریح کرد: بقیه کارآموزان با فاصله کوتاهی به مراکز جهاد دانشگاهی اصفهان، جهاد دانشگاهی شیراز و مرکز علوم و فنون اهواز برای گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی اعزام خواهند شد.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه طب صنعتی و گزینش نیروهای جدید الاستخدام نیز توضیح داد: حدود ۷۰ درصد از فرایند طب صنعتی و بیش از ۷۰ درصد از عمل گزینش نیروها به اتمام رسیده است.

وی گفت: دوره آموزش تخصصی کارآموزان از ۶ ماه به ۴ ماه کاهش یافته و کارآموزان دوره آموزش زبان انگلیسی را به صورت مجازی در دوره آموزش تخصصی می‌گذرانند.

جذب ۲۱۳ نفر در شرکت نفت و گاز غرب

از بین پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، ۲۱۳ نفر جذب مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز غرب می شوند.

صفرعلی رییسی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اشاره به آزمون استخدامی شرکت نفت در سال جاری گفت: این آزمون با رقابت ۱۲۹ هزار داوطلب برگزار شد و در این بین، ۸۳۶۴ نفر در آزمون شهر کرمانشاه شرکت کردند.

وی افزود: آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در کرمانشاه، در دانشگاه رازی و علوم اجتماعی این شهر برگزار شد و در مجموع ۸۲۰۵ نفر مرد و ۱۵۹ نفر زن در این آزمون شرکت کردند.

رییسی با بیان اینکه آزمون‌های استخدامی در دوره‌های گذشته بر مبنای رشته تحصیلی برگزار می ‌شد، اما در آزمون امسال گروه شغلی داوطلبان مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: بر همین اساس شرکت ملی نفت ایران با هدف تضمین بیشتر ماندگاری نیروها، آزمون امسال را به صورت گروه های شغلی برگزار کرد تا این امکان برای متقاضیان به وجود آید که از همان ابتدا گروه شغلی و محل اشتغال خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه از برگزاری مصاحبه استخدامی شرکت نفت و گاز غرب در دهه اول مهرماه امسال خبر داد و گفت: مصاحبه استخدامی برای ۴۲۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون در ایلام برگزار می شود که از این تعداد، ۲۱۳ نفر در مناطق عملیاتی نفت و گاز غرب مشغول به کار خواهند شد.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.