اعلام اسامی پذيرفته‌شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد

موضوعات: اخبار آموزشی

اسامي پذيرفته‌شدگان دوره بدون آزمون کارشناسي ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي اعلام شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاري آنا، سازمان سنجش به اطلاع کليه متقاضيان استفاده از آيين‌نامه ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره‌هاي تحصيلي بالاتر در مقطع کارشناسي‌ارشد مي‌رساند که فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي از طريق پرتال اين سازمان بهدانشگاه‌هاي محل قبولي اعلام شده است.

بر اين اساس داوطلباني که نام آنها در فهرست قبول‌شدگان موجود است، مي‌توانند با ارائه مدارک لازم براي ثبت‌نام حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۷ شهريور ماه به دانشگاه محل قبولي مراجعه و فرآيند ثبت‌نام خود را آغاز کنند.

پذيرفته‌شدگان بايد حداکثر تا ۳۱ شهريور ماه ۹۲ فارغ‌التحصيل شوند، بديهي است از ثبت‌نام کساني که تا اين زمان، فارغ‌التحصيل نمي‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

در هر زمان هرگونه مغايرتي در خصوص وضعيت فرد پذيرفته شده برخلاف آيين‌نامه ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره‌هاي تحصيلي بالاتر در مقطع کارشناسي‌ارشد و مصوبات مربوطه مشخص شود، ثبت‌نام وي لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هيچ گونه تعهدي در قبال آن نخواهند داشت.

عدم مراجعه در زمان تعيين شده به منزله انصراف بوده و اين سازمان و دانشگاه محل قبولي هيچگونه مسئوليتي در اين خصوص نخواهند داشت.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.