شهریه دکتری دانشگاه آزاد ۹۲

موضوعات: اخبار آموزشی

 

 

میزان شهریه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد سال ۹۲-۹۳ به جز مراکز آموزش بین‌المللی در دو بخش ثابت و متغیر بر روی سایت روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.pubr-azmoon.com قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، به پیشنهاد هیئت رئیسه دانشگاه آزاد و تصویب هیئت امنای مرکزی این دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان و خانواده آنان شهریه تمام دانشجویان دانشگاه آزاد اعم از جدید‌الورود و یا شاغل به تحصیل در سال تحصیلی ۹۲_۹۳ تنها سه درصد افزایش می‌یابد.
بنابراین گزارش، میزان شهریه ثابت هر نیم‌سال تحصیلی در دوره دکتری تخصصی در رشته‌های علوم انسانی برای دانشجویان غیربورسیه ۲۶ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۹۳۰ ریال و برای دانشجویان بورسیه ۳۱ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۱۴۰ ریال است.
همچنین شهریه ثابت رشته‌های غیر از علوم انسانی برای دانشجویان غیربورسیه ۳۹ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۶۳۰ ریال و برای دانشجویان بورسیه ۴۶ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۷۵۰ ریال است.
بر اساس این گزارش، شهریه متغیر هر واحد درسی نیز برای دروس نظری برای دانشجویان غیربورسیه در مقطع دکتری ۲ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۶۵۰ ریال و برای دانشجویان بورسیه ۳ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۹۱۰ ریال اعلام شده است.
همچنین شهریه متغیر هر واحد درسی در دروس عملی، ۳ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۲۷۰ ریال برای دانشجویان غیربورسیه و ۳ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۸۷۰ ریال برای دانشجویان بورسیه است.
بر اساس این گزارش، شهریه هر واحد درسی پایان‌نامه نیز برای دانشجویان غیربورسیه ۸ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۵۶۰ ریال و برای دانشجویان بورسیه ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۶۲۰ ریال است.
شایان ذکر است، پذیرفته شدگان باید در زمان ثبت‌نام مبلغ ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه خدمات آموزشی مانند برگزاری مسابقات ورزشی، سمینار‌های منطقه‌ای، دبیرخانه مناطق، تهیه کارت دانشجویی و کمک به صندوق رفاهی به همراه شهریه نیم‌سال اول بپردازند.

سایت آزمون دکتری : www.PhdAzmoon.Net

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.