پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس پولی دانشگاه در اصفهان

موضوعات: اخبار آموزشی

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان از پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاه اصفهان خبر داد و گفت: پردیس اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال اول ۹۳-۹۲دانشجو پذیرش می کند.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از دکتر محمدحسین استکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پرديس دانشگاه اصفهان بر 
اساس مقررات و قوانین و از طریق آزمون و مصاحبه علمی و ارزشیابی مدارک و سوابق داوطلبان انجام می گیرد.

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی در بکارگیری مدرسان و اعضای هیأت علمی توانا و با تجربه برای پیشبرد اهداف آموزشی خود محدودیتی ندارد و از این راه می کوشد با سایر دانشگاه‌ها رقابت کرده و کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان افزود: دانشجویان پرديس پس از اتمام دوره، مدرک خود را از دانشگاه اصفهان و با مهر این واحد دریافت می کنند. بدیهی است مدرک صادر شده، در سازمان ها، ادارات و نهادهای عرصه های داخلی و خارجی و نیز برای ادامه تحصیل در دوره های تحصیلی بالاتر، معتبر است.

وی ادامه داد: ایجاد رشته های جدید در این پرديس به نحوی پیش بینی شده است تا بتواند پاسخگوی برخی از نیازهای داخلی و تأمین نیروی متخصص با کیفیت در سطح بین المللی باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: پردیس اصفهان در رشته‌‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم قرآن و حدیث، ریاضی محض گرایش آنالیز، ریاضی محض گرایش جبر، فیزیک گرایش اتمی مولکولی، فیزیک گرایش هسته ای، فیزیک گرایش ماده چگال، حسابداری، آمار، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، زبانشناسی همگانی، فیزیولوژی ورزش، مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی، مهندسی برق- مخابرات، مهندسی مکانیک-طراحی کاربردی و مهندسی هسته ای گرایش راکتور مقطع کارشناسی ارشددانشجو پذیرش کرده است.

وی افزود: همچنین رشته های زبان و ادبیات فارسی، ریاضی گرایش آنالیز، مهندسی برق و مهندسی شیمی در مقطع دکتری پردیس اصفهان دانشجو پذیرش خواهند کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: کلاس درس پذیرفته شدگان از مهر ماه آغاز خواهد شد.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.