اسامی موسسات مجاز فراگیر دوره ارشد بزودی اعلام می‌شود

موضوعات: اخبار آموزشی

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام‌نور از انتشار اسامی موسسات مجاز برگزار کننده دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد در آینده‌ای نزدیک از طریق سایت دانشگاه پیام نور خبر داد.


به گزاش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،
 مهندس محمودی، افزود: پس از حذف آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، دوره‌های فراگیر صرفا ویژه مقطع کارشناسی ارشد برگزار می‌شود و طبیعتا موسسات فراگیر سمت گیری جدیدی را برای جذب مخاطبان خود آغاز خواهند کرد.

 

وی بار دیگر ضمن هشدار به داوطلبان فراگیر دانشگاه پیام نور، اظهارداشت: هنوز رشته محل‌های مقطع کارشناسی ارشد و منابع درسی آن از سوی شورای گسترش به دانشگاه ابلاغ نشده و امکان تغییر رشته‌ها، گرایش‌ها و منابع دور از ذهن نیست، بنابراین داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور در نظر داشته باشند که اطلاعات مربوط به پذیرش دانشجو در این دانشگاه را از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.daneshgahnews.com پیگیری کنند.

 

محمودی افزود: دانشگاه پیام نور درصدد رایزنی و انتخاب برخی از موسسات مجاز برگزار کننده دوره‌های فراگیر است که نحوه آموزش آنها به استاندارهای دانشگاه نزدیک باشد و بزودی اسامی موسسات مجاز پس از بررسی‌های لازم طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌شود.

 

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: هدف دانشگاه پیام نور ایجاد فضای امن روانی و به دور از هرگونه شبهه و شائبه برای داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور است که در این راستا با هرگونه تخلف در زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی فراگیر که بدون مجوز لازم انجام می‌شود، از مجرای قانونی و مراجع ذیصلاح برخورد خواهد شد، بنابراین از تمامی موسسات برگزار کننده دوره‌های فراگیر درخواست می‌شود که از هرگونه پیش ثبت‌نام پیش از موعد خودداری کنند، چرا که تبعات جبران ناپذیری برای متقاضیان دربرخواهد داشت.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.