آزمون آزمایشی جامع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع مؤسسه مهستان سال ۱۳۹۲

موضوعات: آخرین مطالب,داوطلبان کارشناسی ارشد,مجموعه تست

آزمون آزمایشی جامع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع مؤسسه مهستان سال ۱۳۹۲

این مجموعۀ منحصر به فرد که برای اولین بار توسط وبسایت انجمن علمی مهندسی صنایع منتشر می شود ، شامل ۱ مرحله آزمون آزمایشی جامع مهندسی صنایع – صنایع (کد۱۲۵۹) مؤسسه مهستان جهت آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۲ همراه با پاسخ کاملاً تشریحی به سؤالات می باشد .

لازم به ذکر است ، این آزمون ها توسط سرکارخانم آرزو جهانی در اختیار وبسایت انجمن علمی مهندسی صنایع قرارگرفته است ، که از ایشان کمال سپاس را داریم.

تگ ها: ,,,,,,,,,,,,,

تعداد دیدگاه ها: 7

  1. باسلام و احترام به شما.پیشنهاد من به شما این است که شما زحمت بکشید و پیدا کنید و بعد آنرا آپلود کنید آدرس آنرا در بخش نظرات ما یادداشت کنید.تا ما آنرا دانلود کنیم.با اینکار نه وبسایت شما لطمه میخوره . نه ما از دریافت فایلها بی بهره میمونیم.باشد قدمی درراستای اهداف بلند دانشجویان رشته حسابداری گرفته باشید.ضمنا منتظرتان هستم فقط سه روز تا کنکورمان باقیمانده.این لطف شما به ما کمک خواهد کرد.پس از رفقای خودتان هم شده کمک بگیرید.با ما در ارتباط باشید.

    پاسخ
  2. سلام خسته نباشید.اگه میشه آزمونهای آزمایشی(رشته حسابداری) ماهان و مدرسان و نصیر و پارسه و مهستان سال ۹۰تا۹۲ رو تاقبل از کنکور۹۳ (۲۳بهمن۹۲) برای دانلود بگذارید یا اگه امکانش هست برایم بفرستید.یا سایتی برای دانلود آنها بصورت آسان برای معرفی کنید.با تشکر از مطالبهای به روزتان.ضمنا ما راهم لینک کنید و به وبلاگ ماهم سربزنید و نظر بدید.

    پاسخ
    • ﻋﻠﯽ ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      باسلام بشما دوست عزیز
      متاسفانه این وبسایت بصورت کاملا تخصصی در رشته ی مهندسی صنایع فعالیت می نماید شما می توانید از وبسایتهای مشابه در رشته حسابداری بهره مند شوید

      پاسخ
    • ﻋﻠﯽ ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      باسلام بشما دوست گرامی
      حتما درخواست شما در دستور کار قرار میگیرد
      پایدار و پیروز باشید

      پاسخ

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.