مجموعه جزوات خلاصه دروس مهندسی صنایع مؤسسه پارسه

موضوعات: آخرین مطالب,آمار مهندسی,تئوری احتمالات,تحقیق در عملیات 1,جزوات آموزشی,جزوات آموزشی,داوطلبان کارشناسی ارشد,زبان عمومی,طرح ریزی واحدهای صنعتی,کنترل موجودی,مجموعه تست

Jozavaate-Kholaase-Mohandesi-Sanaye-Parse-[www.ieun.ir]جزوه پارسه مهندسی صنایع

این مجموعه شامل جزوات خلاصه ی دروس مهندسی صنایع ( تئوری احتمال و آمار مهندسی ، تحقیق در عملیات ، کنترل موجودی ، طرح ریزی واحدهای صنعتی و زبان عمومی ) همراه با تست های ضروری و مهم برای مرور سریع مطالب می باشد که از سوی مؤسسه پارسه منتشر شده است و برای داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و تا حدودی برای دانشجویان کارشناسی مهندسی صنایع جهت جمع بندی سریع مطالب مفید می باشد .

لازم به ذکر است ، این مجموعه توسط سرکارخانم « آرزو جهانی » برای وب سایت انجمن علمی مهندسی صنایع ارسال شده است که از طرف وب سایت انجمن علمی مهندسی صنایع و تمام مخاطبین از ایشان کمال سپاس را داریم .

تگ ها: ,,,,,,,,,,

تعداد دیدگاه ها: 38

  1. باسلام و احترام
    من قریب به ۱۲ سال است که از اخذ مدرک مهندسی صنایع گذشته و الان برنامه دارم که ادامه تحصیل داده و کارشناسی ارشدم را بگیرم. باتوجه به مشغله کاری، امکان حضور در کلاسهای کنکوری را ندارم و می خوام از روش مطالعه کتابهای درسی و جزوات اموزسی و کنکوری خودمو آماده کنم. اگر امکان دارد راهنمایی کنید که چه دروسی از چه استادی و چه جزواتی رو بخونم.

    باتشکر

    پاسخ
    • ﻋﻠﯽ ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      باسلام بر شما دوست عزیز
      منابع پیشنهادی برای شما دوست عزیز در همین وبسایت بخش منابع ارشد قرار گرفته است از آنجا بررسی لازم را انجام دهید و در صورتی که سوالی داشتید ارسال فرمایید

      پاسخ

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.