مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۲ تا ۲۸ بهمن تمدید شد

موضوعات: اخبار آموزشی

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۲ تا روز شنبه ۲۸ بهمن ماه تمدید شد.

دکتر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند در مهلت اعلام شده نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام باید به سایت www.azmoon.org مراجعه و بر اساس علاقه ۲۰ رشته محل را انتخاب کنند. همچنین متقاضیان باید در نظر داشته باشند که پذیرش صرفا بر اساس اولویت نمره کل صورت می‌گیرد و ثبت یک رشته محل در انتخاب اول مزیتی را جهت پذیرش ایجاد نخواهد کرد.

اقبالی در خصوص مزیت‌های دیگر آزمون ۹۲ تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند حوزه امتحانی مورد نظر خود را در بین ۴۶ حوزه‌ای که مرکز آزمون در سطح کشور تعیین کرده است، انتخاب کنند. این اقدام به آن‌ها کمک می‌کند تا در نزدیک ترین حوزه به شهر محل زندگی خود آزمون دهند و دچار هزینه‌های اضافی نشوند.

اقبالی در ادامه در خصوص ممتازین اعلام کرد: این دسته از علاقمندان نیز می‌توانند در این فرصت ایجاد شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند که نکته مهم در مورد این افراد لزوم رعایت شرط تجانس است؛ در حالی که برای متقاضیان با آزمون (غیر ممتازین) امکان انتخاب رشته غیر متجانس وجود دارد.

وی افزود: زمان برگزاری آزمون در ۹ و ۱۰ و ۱۱ خردادماه و اعلام نتایج در شهریور ماه سال ۹۲ خواهد بود.

اقبالی در پایان توصیه کرد: اگر داوطلبان با سوالاتی در زمینه‌های مختلف مواجه شدند، می‌توانند به آدرس اینترنتی porsesh@azmoon.net سوال خود را ایمیل یا به سایت‌های www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند، تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به سوالات آن‌ها پاسخ دهند.

منبع

تگ ها: ,,,

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.