ادامه ثبت‌نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد تا شنبه-یک ممنوعیت برای کارکنان دانشگاه آزاد

موضوعات: اخبار آموزشی

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد.
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان برای انجام ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org، مراجعه کنند.
هر داوطلب می‌تواند با توجه به علاقه و بدون در نظر گرفتن مدارک کارشناسی خود با رعایت سایر مقررات ۲۰ رشته محل تحصیلی از یک مجموعه امتحانی را انتخاب و در فرم اینترنتی درخواست ثبت‌نام درج کند.
البته گروه علوم پزشکی از این امر مستثنی است، بنابراین رعایت شرط تجانس مدرک فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی داوطلبان و رشته انتخابی آنان در این گروه الزامی است.
همچنین، فارغ‌التحصیلان رشته پرستاری مجاز به شرکت در رشته پرستاری هستند و باید بتوانند پس از قبولی و به هنگام ثبت‌نام، اصل دانشنامه و ریز نمرات خود را به دانشکده ارائه دهند و هیچ گونه تعهدی به سازمان یا وزارتخانه و یا … نداشته باشند.
داوطلبان می‌توانند هر یک از محل‌های دانشگاهی که ارائه‌دهنده رشته‌های انتخابی آنان است و به عنوان محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد انتخاب کنند.
بر اساس این گزارش، کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اعم از رسمی، آزمایشی و قراردادی مجاز نیستند واحد دانشگاهی محل خدمت خود را به عنوان محل تحصیل انتخاب کنند و چنانچه این موضوع رعایت نشود، در همان واحد دانشگاهی قبول شوند، قبولی آنان منتفی تلقی می‌شود.
هر داوطلب می‌تواند با توجه به جدول شماره ۵ دفترچه راهنمای ثبت‌نام، یکی از شهرهای مندرج در دفترچه را به عنوان محل برگزاری آزمون خود انتخاب کند.
تمامی مراحل برگزاری آزمون داوطلب در حوزه امتحانی انتخابی انجام می‌شود و فقط چنانچه تعداد داوطلبان آزمون به حد نصاب لازم برای تشکیل یک حوزه نرسد، این مراحل در حوزه دیگری که به اطلاع داوطلب می‌رسد، انجام می‌شود.
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد در طی روزهای نهم، دهم و یازدهم خرداد ماه برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آن نیز سه تا چهار روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت مرکز آزمون توزیع می‌شود.
بر این اساس، نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در نیمه دوم شهریور ۹۲ اعلام خواهد شد.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.