آغاز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد-رقابت ۱۵۸هزار نفر در صبح امروز

موضوعات: اخبار آموزشی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش از آغاز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رقابت ۸۹۶ هزار و ۴۴ داوطلب در ۱۳۳ کد رشته امتحانی و در شش گروه آموزشی، گفت: این آزمون در هفت کد رشته امتحانی با رقابت ۱۵۸ هزار و ۳۶۵ داوطلب صبح امروز برگزار شد.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ۱۵۸ هزار و ۳۶۵ داوطلب در نوبت صبح امروز، ۷۱ هزار و سه داوطلب زن و ۸۷ هزار و ۳۶۲ داوطلب مرد هستند، تصریح کرد: در جلسات امتحانی در شهر تهران در نوبت صبح امروز ۳۱ هزار و ۴۵۷ داوطلب شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۳۴۲ داوطلب زن و ۱۷ هزار و ۱۱۵ داوطلب مرد هستند.

وی اظهار داشت: داوطلبان باید قبل از شروع آزمون فرم نظرخواهی را تکیل کنند. پس از دریافت این فرم و درج شماره داوطلبی خود، در محل مخصوص به صورت دقیق و خوانا، نسبت به پاسخگویی به سوالات آن در همان فرم و به مدت ۱۰ دقیقه اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ در هفته اول خرداد، افزود:‌ نتایج نهایی نیز دهه اول شهریور ماه منتشر خواهد شد.

وی اظهار داشت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی کارشناسی ارشد تا ۱۵اردیبهشت در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

 

تگ ها: ,

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.