امکان خرید کارت علاقمندی در کنکور ارشد-زمان آزمون مجموعه‌های امتحانی

موضوعات: اخبار آموزشی

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز فرایند خرید کارت اعتباری علاقمندی به دانشگاههای پیام نور و غیرانتفاعی برای کنکور کارشناسی ارشد ۹۲، به اسامی رشته هایی که آزمونشان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد، اشاره کرد.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگارم مهر، گفت: همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ در سامانه سازمان سنجش، فرایند خرید کارت علاقمندی به دانشگاههای پیام نور و غیرانتفاعی برای آن دسته از داوطلبان که در ثبت نام اولیه، این گزینه را انتخاب نکرده بودند، از امروز آغاز شد.

وی در این باره ادامه داد: داوطلبان با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ ۵۸۰۰ تومان می توانند برای خرید این کارت اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خطاب به داوطلبان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۲ تاکید کرد که هر چه زودتر و حداکثر تا ساعت ۱۲ شب سه شنبه نسبت به دریافت کارتشان اقدام کنند.

توکلی درباره رشته هایی که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه آزمونشان برگزار می شود، اظهار داشت: در صبح چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه آزمون مجموعه های زبان روسی، زبان آلمانی، حسابداری، مدیریت، آمار، مدیریت بحران، مهندسی مکانیک برگزار می شود.

به گفته وی در عصر چهارشنبه داوطلبان مجموعه های علوم جغرافیایی، حقوق، علوم سیاسی و روابط بین الملل، مطالعت دفاع استراتژیک، اطلاعات استراتژیک، زمین شناسی، فیزیک، آمار، مهندسی عمران- نقشه برداری، مهندسی عمران، مهندسی نساجی – تکنولوژی نساجی، مهندسی نساجی – شیمی نساجی و علوم الیاف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد که ۶۶ مجموعه رشته های شناور در صبح پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گفته توکلی کنکور مجموعه های تربیت بدنی و علوم ورزشی، علوم تربیتی یک، علوم تربیتی دو، روانشناسی و مهندسی برق هم عصر پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 

تگ ها: ,

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.