ثبت نام دوره دكتري تخصصی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي تمديد شد

موضوعات: اخبار آموزشی

ثبت نام دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون دكتري دانشگاه آزاد اسلامي تا روز شنبه مورخ ۰۹/۱۰/۱۳۹۱ تمديد شد.

روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اين خبر گفت: داوطلباني كه تاكنون موفق به ثبت نام در اين دوره نشده اند، مي توانند تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۹/۱۰/۱۳۹۱ نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند. روابط عمومي در اين اطلاعيه تأكيد كرد: متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.

روابط عمومي در ادامه اضافه كرد: آزمون امسال براي اولين بار بصورت تستي برگزار مي شود كه لازم است داوطلبان خود را براي اين نوع از آزمون آماده كنند، ضمن اينكه هر فرد مي تواند براساس علاقه و اولويت ۵ واحد دانشگاهي را انتخاب و در سايت ثبت كند.  روابط عمومي در ادامه اين اطلاعيه تأكيد كرد: با توجه به اينكه اين آخرين فرصت براي ثبت نام دوره دكتري تخصصي دانشگاه آزاد اسلامي در سال جاري مي باشد، از داوطلبان خواست تا نسبت به ثبت نام خود هرچه سريعتر اقدام كنند تا در روزهاي پاياني دچار استرس يا كمي وقت نشوند. روابط عمومي در پايان اشاره كرد: اگر هر داوطلبي در هر زمينه با سؤال يا مسأله اي مواجه شد، مي تواند با ارسال ايميل به آدرس porsesh@azmoon.net و يا مراجعه به سايت www.azmoon.org و ثبت سوال خود، از نظر كارشناسان مركز آزمون بهره مند شود.

تعداد دیدگاه ها: 2

  1. سلام ممنونم از وبسایت عالیتون دوستان
    آخه واقعا وخداییش جای تشکر داره هیچ سوالی واس پرسیدن نگذاشتی
    جدا سنگ تمام گذاشتین
    بابت همه مطالبتون و زحمت هاتون ممنون
    به من که خیلی کمک کرد
    فقط دوستان احیانا فایل دفترچه ارشد ۹۱ کد ۱۲۵۹ با کیفیت تر ندارین واس دانلود؟
    ایشالا مولفان کتابهام راضین از اینکه کتاباشونو واس دانلود گذاشتین
    چه بسا ذکات علمشونو میدن به این راحتی
    هم خدا راضی،هم خلق خدا راضی انشالا….!

    پاسخ
    • ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      سلام بشما دوست عزیز و گرامی
      از نظرات دلسوزانه و انرژی بخشتون بسیار ممنونیم همیشه نظرات شما دوستان مارو برای ادامه ی این راه کمک میکنه و هر مطلب و نکته ای در این وبسایت اضافه میشه به امید پیشرفت همه دوستان علم جو بخصوص مهندسان صنایع این مرز و بوم است. دوست گرامی باتوجه به محدودیت های دفترچه سراسری اگر قادر به بهینه سازی بودیم حتما تغییرات لازم رااعمال خواهیم کرد
      به امید موفقیت روز افزون شما

      پاسخ

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.