انتخاب رشته تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي تمديد شد

موضوعات: اخبار آموزشی

انتخاب رشته تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي تا روز سه شنبه ۵ دي ماه تمديد شد.

روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اين خبر گفت: داوطلباني كه تاكنون موفق به ثبت  نام نشده اند، مي توانند تا ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه ۵ دي ماه سال ۹۱ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند.

روابط عمومي همچنين اعلام كرد: كليه مردودين آزمون كارشناسي ارشد ۹۱ و آن دسته از داوطلباني كه در يكي از واحدهاي دانشگاه آزاد پذيرفته شده اند، اما اقدام به ثبت نام نكرده اند نيز مي توانند براي ثبت نام مجدد در مرحله تكميل ظرفيت بهمن ماه انتخاب رشته نمايند.

روابط عمومي در مورد شرايط ثبت نام گفت: متقاضيان بايد به سايت مركز آزمون www.azmoon.org مراجعه و با تهيه كارت اعتباري ۱۲ هزار توماني نسبت به انتخاب رشته اقدام كنند.

روابط عمومي در مورد انتخاب داوطلبان تأكيد كرد: هر فرد مي تواند ده كد رشته را انتخاب و در سايت ثبت نمايد. لذا به داوطلبان توصيه مي شود بدون دغدغه و با آسودگي و براساس علاقه اين كار را انجام دهند تا بتوانند در رشته/محل مورد علاقه خود ادامه تحصيل دهند.

روابط عمومي در پايان از داوطلبان درخواست كرد: براي ثبت نام هرچه سريعتر اقدام كنند و از تأخير براي انجام اين كار بپرهيزند تا در روزهاي آخر دچار استرس يا فشار رواني نشوند.

تگ ها:

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.