زمان برگزاری آزمونهای فراگیر پیام‌نور- توزیع کارت از سه‌شنبه

موضوعات: اخبار آموزشی

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری ۳ آزمون فراگیر سال ۹۱ این دانشگاه در پایان هفته جاری، برخی جزئیات این آزمون و ظرفیت پذیرش را تشریح کرد.
بهنوش سلیم بهرامی، با اشاره به برنامه زمانی برگزاری آزمونهای اخیر دانشگاه پیام نور افزود: آزمون فراگیر مقاطع کارشناسی‌ناپیوسته، پیوسته و کارشناسی‌ارشد سال ۹۱ دانشگاه پیام نور در ۱۵حوزه امتحانی تهران و ۳۰۰ حوزه کشوری در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۲۴ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی درباره زمان توزیع کارت ورود به جلسه اظهار داشت: توزیع کارت ورود به جلسه هر سه آزمون فراگیر از روز سه شنبه ۲۱ آذرماه از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به امکان اصلاح کارت ورود به جلسه در صورت داشتن هر گونه نقص در اطلاعات داوطلبان خاطر نشان کرد: چنانچه داوطلبان هر گونه نقصی در سن، جنس، نام و نام خانوادگی و یا سایر موارد داشتند می‌توانند به باجه‌های رفع نقص که نشانی آنها در اطلاعیه پیک سنجش و همچنین سامانه این سازمان درج شده در صبح و عصر روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۲ و ۲۳ آذرماه مراجعه کنند.

سلیم بهرامی اعلام کرد که در هر دو نوبت بهمن ۹۱ و مهرماه ۹۲ در کل ۲۶ هزار داوطلب پذیرفته خواهند شد.

به گفته وی، تمام دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید آموزش متوسطه شرکت کننده در آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در صورت پذیرفته شدن در این آزمون باید برای نوبت بهمن۹۱ تا پایان بهمن ماه سال جاری و برای نوبت مهرماه ۹۲ تا پایان شهریور ۹۲ موفق به دریافت مدرک پیش دانشگاه شده باشند در غیراین صورت قبولی آنان لغو می‌شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور، زمان اعلام نتایج را بهمن ماه اعلام کرد.

منبع

تگ ها:

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.