آغاز ثبت نام در دوره های ارشد دانشگاه علمی کاربردی از امروز

موضوعات: اخبار آموزشی

ثبت نام برای شرکت در کنکور دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۲ در روزهای ۸ تا ۱۷ آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، داشتن مدرک کارشناسی یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی و حداقل ۳ سال تجربه و سابقه کار مرتبط با رشته انتخابی از مهمترین شرایط اختصاصی شرکت در یکی از این دوره ها اعلام شده است.

داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام، موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار مربوط را مبنی بر ادامه تحصیل آماده کرده و پس از قبولی در زمان ثبت‌ نام به مراکز آموزشی ذیربط ارائه کنند.

دانش‌آموختگان دوره‌های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، دارندگان مدارک معادل به شرط آن‌که دوره فوق با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده و مدرک معادل آنان مورد تایید وزارت متبوع باشد، می‌توانند با همان مدرک معادل در آزمون تحصیلات تکمیلی برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی بالاتر شرکت کنند و در صورت پذیرفته‌شدن ادامه تحصیل دهند.

دارندگان مدرک معادل کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی کشوری (دارای ارزش استخدامی) که در یکی از آزمون‌های دارندگان مدرک معادل کارشناسی در سال‌های ۱۳۸۴، ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ شرکت و حدنصاب نمره علمی لازم را کسب کرده اند، می‌توانند در آزمون‌های دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ارشد ثبت‌نام و شرکت کنند.

این داوطلبان در صورت موفقیت در این آزمون لازم است گواهی کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون دارندگان مدرک معادل
کارشناسی خود را به همراه سایر مدارک به مرکز آموزشی محل قبولی ارائه کنند.

داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ارشد دانشگاه جامع علمی- کاربردی سال ۱۳۹۲ در روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع

تگ ها:

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.