سرخط های مدیریت ژاپنی «کایزن»

موضوعات: آخرین مطالب,جزوات آموزشی,جزوات آموزشی,دانشجویان‌ کارشناسی ارشد,مدیریت کیفیت

در این مجموعه ، به طور کامل و جامع به توضیحاتی در مورد کایزن و موضوعات مرتبط با آن ، در قالب ۱۰۰ صفحه (اسلاید) پرداخته شده است .
كايزن تركيبي دو كلمه اي از يك مفهوم ژاپني است كه تعريف آن تغيير به سمت بهتر شدن يا بهبود مستمر و تدريجي است. در واقع كايزن بر اين فلسفه استوار است كه براي ايجاد بهبود در سازمان ها لازم نيست به دنبال تغييرات انفجاري يا ناگهاني باشيم ، بلكه هر نوع بهبود يا اصلاح به شرط آنكه پيوسته و مداوم باشد، ارتقاي بهره وري را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.

تگ ها: ,,,,,,,,,,,,

تعداد دیدگاه ها: 3

  1. با سلام از وبسایت خوبتان سپاسگذارم…
    با اجازه و با ذکر منبع یکی از مقالات سایت شما رو در وبلاگم قرار دادم و نیز با اجازه وبسایت شما رو در لینک پیوندهای روزانه وبلاگم قرار دادم…
    اگر راضی نبودین اطلاع بدین پاک کنم
    با سپاس

    پاسخ
    • با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما دوست گرامی ؛
      نظر لطف شماست و کمال سپاس و تشکر را از شما داریم…
      شما صاحب اختیار هستید و این باعث افتخار ماست و از این بابت نیز از شما متشکریم…
      امیدوارم وبلاگ خوبتون ، هرروز بیش از پیش ، پربارتر بشود و در این راه موفق ترین باشید…
      ما نیز شما را لینک کردیم
      روزگار به کام
      موفقترین باشید
      به امید دیدار مجددتان

      پاسخ

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.