جواب تشریحی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه آزاد سال ۱۳۹۱ «کلیه گرایش ها»

موضوعات: آخرین مطالب,داوطلبان کارشناسی ارشد,سؤالات‌ کنکور ارشد

(به روز رسانی شد-۸ خرداد سال ۹۲)جواب تشریحی سؤالات کنترل کیفیت آماری در قالب فایل جدیدی(قسمت۳) ، به روزرسانی شد که توسط  مهندس علی گوهرشناسان این فایل تهیه گردیده است .

(به روز رسانی شد-۲۲ خرداد سال ۹۱)جواب تشریحی سؤالات کنترل موجودی و کنترل پروژه در قالب فایل جدیدی(قسمت۲) ، به روزرسانی شد که توسط  مهندس علی گوهرشناسان این فایل تهیه گردیده است .

(به روز رسانی شد-۱۶ خرداد سال ۹۱)جواب تشریحی سؤالات اقتصاد مهندسی در فایل مربوطه ، به روزرسانی شد و جا دارد از استاد گرانقدر جناب آقای مهندس عباس زاده «مدرس درس اقتصاد مهندسی» که این فایل را به روز رسانی نموده و در اختیار ما قرار دادند؛ کمال سپاسگزاری را داشته باشیم.

این مجموعه شامل پاسخ تشریحی سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش مهندسی صنایع و مدیریت مالی و مدیریت سیستم و بهره وری دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
(به روز رسانی شده در ۱۶ خرداد۹۱):
لازم به ذکر است در حال حاضر در این مجموعه و برای رشتۀ مهندسی صنایع گرایش مهندسی صنایع و مدیریت مالی : جواب سؤالات درس آمار و طرح ریزی واحدهای صنعتی و اقتصاد مهندسی و کنترل موجودی و کنترل پروژه و کنترل کیفیت آماری (پاسخ کلیدی سؤالات زبان در زیر همین پست و در بخش نظرات) آمده است.

(به روز رسانی شده در ۲۲ خرداد۹۱):
پاسخ تشریحی سؤالات کنترل موجودی و کنترل پروژه توسط مهندس علی گوهرشناسان ، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در اختیار وبسایت انجمن قرار گرفته است ، که جادارد از ایشان به خاطر لطف و همتشان تشکر ویژه ای داشته باشیم.[ برای پیگیری بحثهای مطرح شده در مورد این مجموعه ، به بخش نظرات رفته یا اینجا(+) کلیک کنید ]

(به روز رسانی شده درخرداد سال ۹۲):

جواب تشریحی سؤالات کنترل کیفیت آماری در قالب فایل جدیدی(قسمت۳) ، که توسط  مهندس علی گوهرشناسان این فایل تهیه گردیده است.

در این مجموعه و برای گرایش مدیریت سیستم و بهره وری : جواب سؤالات درس آمار(پاسخ کلیدی سؤالات زبان در زیر همین پست و در بخش نظرات) آمده است.

تگ ها: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تعداد دیدگاه ها: 55

  1. pas age mishe lotf koniid begid az koja javabe soala ro peida konam?manzooram az kilid hamin gozinehayi bud k elam miikonid,,faghat javabe amar va tahghigh ro nadaram,mamnoon misham komakam konid

    پاسخ
    • ﻋﻠﯽ ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      دوست گرامی جواب آمار آزاد صنایع سیستم سال ۱۳۹۱ را که قرار داده ایم از اینجا دانلود کنید

      پاسخ
    • ﻋﻠﯽ ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      باسلام
      دانشگاه آزاد هیچوقت چیزی بعنوان کلید ارایه نمیکنه دنبال نکنید نیست
      ممنون از پیامتان

      پاسخ
  2. ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

    دوستان گرامی جواب کنترل کیفیت آماری را قرار دادم اگر اشکالی یا ایرادی دارید در اینجا بیان کنید

    پاسخ
  3. سلام دوستان…کسی هست به پاسخ های کنترل کیفت مطمئن باشه؟؟…فقط ۸ تاست…کاش میشد دوستانی چون آقای گوهرشناسان زحمت بکشند و جوابها رو بگذارند حتی شده درحد نوشتن گزینه های صحیح در یک کامنت تا بچه هایی که حل کردند، به عملکردشون مطمئن بشن…لطفـــــــــــــــــــــــاَ و ممنون

    پاسخ
    • ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      با سلام و عرض ادب بشما
      دوست گرامی و عزیز من سعی میکنم تا آخر امشب بصورت گزینه ای بنویسم
      ممنون از لطف و مرحمتتون

      پاسخ
  4. سلام
    کتاب ارشد آزاد بهره وری که تا سال ۹۱ هم هست به چاپ رسیده ولی من نمیتونم بخرم چون تو شهر ما نیومده لطفا جوابا رو واسمون تو سایت بذارین.

    پاسخ
    • ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      باسلام دوست گرامی از طرف هیچ استاد بنامی جواب تشریحی آماده نشده است

      پاسخ
  5. سلام
    خواهش میکنم جواب تشریحی یا حداقل کلید سوالای سیستم آزاد ۹۱ هر چه زودتر تو سایت بذارین چیزی به کنکور نمونده.(امیداورم بعد از دانلود باز بشه).

    پاسخ
    • ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      باسلام دوست گرامی هنوز اساتید محترم جوابهای سیستم آزاد را ننوشته اند اگر فرصتی شود تحقیق را برایتان حل میکنم و آپلود میکنم

      پاسخ
  6. سلام
    من چندین بار فایل جواب تشریحی سیستم دانلود کردم اما فایل باز نمیشه و error میده این فایلو لازم دارم .لطفا رسیدگی کنید.

    پاسخ
    • ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      باسلام
      دوست عزیز فایل بدون مشکل کار میکنه
      موفق باشید

      پاسخ
    • ﮔﻮﻫﺮﺷﻨﺎﺳﺎﻥ[مدیرسایت]

      باسلام
      دوست گرامی کنکور مالی و صنایع یکی هست و دفترچه یکسان است

      پاسخ

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.