زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد

موضوعات: اخبار آموزشی

سازمان سنجش

توکلی، معاون سازمان سنجش با تشریح زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان این آزمون در روزهای‌ ۱۳، ۱۴ و ۱۵ شهریور صورت می گیرد و عدم مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل است.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کارشناسی ارشد برای ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده باید یکی‌ از روزهای‌ شنبه ۱۳، یکشنبه ۱۴ و دو‌شنبه ۱۵ شهریورماه با توجه‌ به‌ ضوابط و شرایط اعلام‌ شده‌ برای ‌ثبت ‌نام‌ به ‌دانشگاهها و موسسات ‌آموزش‌عالی‌ ذیربط مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی، که زمان دقیق مراجعه برای ثبت نام آنها در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org درج شده است باید در تاریخ منتشر شده برای ثبت نام اقدام کنند و پذیرفته شدگان سایر موسسات آموزش عالی باید منحصرا در یکی از روزهای شنبه ۱۳، یکشنبه ۱۴ و دو‌شنبه ۱۵ شهریورماه برای ثبت نام به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

وی همچنین افزود: در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ کرده‌ و واجد شرایط نیست، قبولی‌ وی “کان‌لم‌ یکن” تلقی‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

توکلی گفت: در گزینش هر یک از رشته‌ها، حد نصاب نمره علمی لازم تعیین شده ملاک عمل قرار گرفته است. ضمنا با توجه به قانون مربوط به سهمیه رزمندگان، ۲۰ درصد ظرفیت هر رشته با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون مذکور به این سهمیه تخصیص داده شده و گزینش بر اساس آن انجام گرفته است.

به گزارش مهر، امتحانات ‌۱۳۹ کد رشته‌‌ امتحانی‌ آزمون کارشناسی ارشد صبح و بعدازظهر روزهای‌ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۱۳۸۸ برگزار شد.

منبع

تگ ها: ,

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.