آغاز فرصت دوباره ثبت نام در کنکور ۹۱ از ۳۰ بهمن ماه

موضوعات: اخبار آموزشی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام ۹۶۷ هزار و ۱۴۰ نفر در کنکور سراسری سال ۹۱، گفت: اطلاعات ثبت نامی کلیه داوطلبان کنکور از ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش استقرار می یابد.
به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی روز دوشنبه در نشست خبری با اعلام این مطلب افزود: آزمون سراسری سال ۹۱ در روزهای ۸ تا ۱۰ تیرماه ۹۱ برگزار می شود و افرادی که در مهلت مقرر نتوانستند در آزمون سراسری ثبت نام کنند، می توانند در مهلت دوم از ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند در آزمون به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.
وی افزود: افرادی که سوابق تحصیلی خود را نیز در مهلت مقرر دریافت نکرده اند باید به آموزش و پرورش مناطق مراجعه کنند تا آموزش و پرورش سوابق تحصیلی آنها را به سازمان سنجش ارائه دهد تا امکان ثبت نام را در مهلت مجدد داشته باشند.
توکلی تاکید کرد: داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۱ می توانند در مهلت ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.
وی با اشاره به کاهش تعداد داوطلبان در کنکور سراسری در سه سال اخیر گفت: در آزمون سراسری سال ۹۱ تعداد ۹۶۷ هزار و ۱۴۰ نفر ثبت نام کرده اند و این در حالی است که در آزمون سراسری سال ۹۰ تعداد یک میلیون و ۱۳۲ هزار نفر و در سال ۸۹ نیز تعداد یک میلیون و ۲۸۶ هزار نفر شرکت داشته اند که نشان دهنده کاهش تعداد داوطلبان است.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کارت کنکور سراسری سال ۹۱ ، در روزهای ۴ تا ۷ تیرماه ۹۱ توزیع می شود و آزمون نیز در پنجشنبه ۸ تیر، جمعه ۹ تیر و شنبه ۱۰ تیر ۹۱ برگزار می شود..
توکلی خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه آزمون سراسری سال ۹۱ در ۱۵ مردادماه منتشر می شود و نتایج نهایی نیز در شهریورماه منتشر خواهد شد.

تگ ها:

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.