آغاز توزیع کارت کنکور ارشد ۹۱ از فردا

موضوعات: اخبار آموزشی

کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ از روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه به مدت ۳ روز آغاز می شود و یک میلیون و ۱۷ هزار و ۴۸۶ کارت این آزمون از روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه توزیع خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳۷ کد رشته امتحانی در ۷ گروه ارائه شده است که گروه علوم انسانی دارای ۵۰ کد رشته، گروه علوم پایه با ۱۵ کد رشته، گروه فنی – مهندسی با ۲۹ کد رشته، گروه کشاورزی با ۲۵ کد رشته، گروه هنر با ۱۲ کد رشته و گروه دامپزشکی با ۶ کد رشته هستند.
۹۳۰ هزار و ۱۷۲ نفر تقاضانامه ثبت نام الکترونیکی را تکمیل کردند که از این تعداد ۴۷۲ هزار و ۸۶۹ نفر زن و ۴۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر مرد هستند. همچنین ۸۷ هزار و ۳۱۴ نفر داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ علاقمندی خود برای شرکت در ۶۴ کدرشته امتحانی شناور اعلام کرده اند. در مجموع ۱ میلیون و ۱۷ هزار و ۴۸۶ کارت آزمون کارشناسی ارشد صادر شده است که ۵۱۰ هزار و ۳۱۷ کارت متعلق به زنان و ۵۰۷ هزار و ۱۶۹ کارت متعلق به مردان است.
توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از روز ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز و آزمون در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ بهمن برگزار می شود.
منبع

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.