زمان و جزئیات ثبت نام کنکور کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

موضوعات: اخبار آموزشی

دانشگاه آزاد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر آغاز ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد این دانشگاه از روز چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد که مبلغ خرید کارت اعتباری آزمون ۳۳ هزار تومان است.
عبدالله سجادی جاغرق  با اعلام این خبر اضافه کرد: داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org می توانند در این دوره از پذیرش شرکت کنند.
وی با بیان اینکه فرایند ثبت نام تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد، گفت: خرید کارت اعتباری تنها به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان می توانند از سامانه مذکور فایل پی. دی. اف دفترچه راهنما را دانلود کنند. همچنین خرید رمزعبور و کارت اعتباری ثبت نام از طریق کارتهای عضو شتاب یا دستگاههای خودپرداز از روز چهارشنبه امکان پذیر می شود.
به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، هزینه خرید کارت اعتباری با آزمون ۳۳ هزار تومان و هزینه خرید کارت اعتباری بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه ۱۰ هزار تومان اعلام شده است.
سجادی جاغرق تاکید کرد که فعلاً نمی توان درباره ظرفیت پذیرش نظر قطعی داد اما ۲ هزار و ۱۴۵ رشته محل در این دوره از پذیرش در نظر گرفته شده که افزایش ۲۹ درصدی را نشان می دهد.
به گزارش مهر، کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

تگ ها: ,,,

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.