تکمیل ظرفیت دو کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

موضوعات: اخبار آموزشی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز فرآیند شرکت داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت دو کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۳ گفت: داوطلبان می توانند تا ۲۷ مهرماه نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.
دکتر حسین توکلی افزود: ظرفیت‌ جدید آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ ۱۳۹۳ تعداد ۵۸۰ نفر است.
شرایط مرحله تکمیل ظرفیت دکتری
توکلی درباره اعلام‌ ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ ۹۳ گفت: داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌ نام و شرکت کرده‌ و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون شامل دوره‌های روزانه، نوبت دوم ( شبانه )، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان ، پیام‌ نور که در شهریورماه اعلام شده است، قرار نگرفته‌اند می توانند در این مرحله شرکت کنند.
زمان ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دکتری
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون مذکور و همچنین اطلاعیه‌های ثبت‌نام از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ مهرماه با مراجعه به سایت سنجش برحسب مورد نسبت به انتخاب کدرشته ‌محل‌های تحصیلی (حداکثر ۵ کدرشته محل) مطابق رشته امتحانی خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و اطلاعیه‌های قبلی آزمون‌ مذکور انجام‌ خواهد شد.
اعلام نتایج چند برابر ظرفیت برای مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری در اواسط آبان ماه
وی افزود: نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود. نتایج چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌‌های مندرج در این اطلاعیه در اواسط آبان ماه از طریق سایت اینترنتی این سازمان برای انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

پاسخ خود را بگذارید

ایمیل شما به هیچ عنوان در جایی نمایش یا منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما همراه مصمم سپاسگزاریم.